13 Aralık 2008 Cumartesi

Diyetteyiz


Yazıma diyet yapan ulvi insanları överek başlıyorum.Yahu kardeşim ne zor bir işmiş bu ya !! Gün içinde hem sporumu yapıyorum hem de diyetime dikkat ediyorum ancak tartıya çıktığımda yine hemen hemen bir kaç gram dışında aynı olduğunu görüyorum.Üstüne bir de acıktığımdan dolayı sinir krizine giriyorum bazen.Şu an karşıma hayvan gibi yemek yiyip yine aynı kiloda kalan birini getirseniz afedersiniz ağzına sıçarım yani.Ben anlamıyorum lan bu lavukları herifler 2 porsiyon ultra yağlı iskender yiyolar üstüne bir de künefe çekiyorlar ve adamlar formlarını korumaya devam ediyorlar.Lan manyaklar bizden gizli gizli spor mu yapıyorsunuz ya da diyet mi yapıyorsunuz ? İrademe yenik düşmemek için savaş veriyorum lan resmen.Ama kazanacağım elinde sonunda :) Örneğin bugün aldığım eti pizza krakerin içinde 450'ye yakın kalori olduğunun öğrendiğimde küçük çaplı bir kriz geçirdim.Bu aslında işin en iyi kısmı.Bir arkadaşıma haftada almamız gereken kalori miktarını sorduğumda 7000 dedi.Asıl o zaman kısa süreli bir baygınlık yaşadım.Ulan !?! Şimdi düşünüyorum da bir hafta boyunca hergün 2 tane pizza kraker yesen zaten altı bin küsurlara yaklaşıyor.Zaten biz gora'da yaşıyoruz kapsülle yiyoruz ya bütün yemeklerimizi başka bişi yemicez pizza krakerden başka.Ulan yemesi güzel de bunun vermesi adamın canını sıkıyor.Bir de msn'de arkadaşlardan çeşitli mesajlar geliyor hadi kanka helal olsun işallah verirsin,yok oğlum yapma yalan oluyo,oğlum bak öyle kilo vermeye çalışırsan daha çok alırsın hedehödehedehödö tarzı şeyler.Ulan söylemesi kolay oradan gelin bir de siz yapın sıkıyorsa.Haftaya 82 kiloya düşemezsem çok büyük çaplı bir mevzu çıkıcak.Savulun kaloriler ben geliyorum ulan !!

Hiç yorum yok: