25 Ocak 2009 Pazar

Ciddi bir şeyi ironik bir dille anlatmaya çalışırken çorba olan yazı

Merhabalar tekrardan efenim.1 aydan uzun bir süredir bloguma tek kelime dahi bir şey yazmadığımı fark edince ona biraz sevgi göstermem gerektiği aklıma geldi.Bu geçen bir ay içinde hayatımda süper diye adlandırabileceğim mükemmel değişiklikler olmadı ama kendimizi iyi noktalara getirmek için uğraşıyoruz değil mi ? Bunu herkes yapıyor belki de hatta bu uğurda başkalarının düşüncelerini ve gururlarını ezip geçenler de var öhöm öhöm neyse :) Bugunkü yazım karaktersizlik üzerine olucak.Hani şu her üç insanda birinde bulunmayandan artık.Aaah sadece latife yapıyorum belki de oranı üç üzerinden ikiye çıkmıştır bile.Hey sen karakteri olan dürüst adam eğer bu satırları okuyorsan seni kutsuyorum arkadaşım may the force be with you :) Bir insan verdiği sözleri neden tutmaz ki ? Yani eğer söz konusu olan arkadaşlık ya da arkadaşlıklardan öte olan bir şeyse tutmadığın her söz ilişkine zarar vericek göremiyor musun bunu ? Yani bu benim babamın aston martin'i var şerefsiz her akşam caddede ''s'' virajını turluyo nihahahaha dedikten sonra babamın lada samarası olduğunu öğrenmek gibi bişi değil emin olun.Yani cidden sizi ümitlendiren ve sonra gerçekleşmeyen şeyler canınızı sıkıyo bir noktadan sonra.Hadi onu da geçtim be güzelim alıştım diyelim her şeye bağışıklık kazandım yalanlarına.Eeee ama ben senin için endişeleniyorum her karaktersiz davranışını tespit ettiğimde :) Oooo lütfen tatlım bunları yapmaya bi son versen iyi olur artık bir an önce.Neyse ya aslında kendime kızmam gerek ya haha =) Son olarak iyi bir çocuk olursanız şirinleri görebileceğinizi unutmayın senin için de geçerli bu :) gerçekten yanımda olan insanları saptayacak kadar insanları tanıyorum onun için ikiyüzlülük yaptıktan sonra canım cicim rolleri kesmek pek inandırıcı olmuyor yavrularım.Öptüm yanaklarınızdan ya da sizin dediğiniz gibi aşkitom bebişim yhanaklarından öpfüorum sniiiiii <3 <3

Hiç yorum yok: