31 Ocak 2009 Cumartesi

Hayrünnisa Gül'e açık mektup


Hayrünnisa Gül'e ,


Sayın first leydi öncelikle sizi ve çizginizi çok beğendiğimi ifade etmek istiyorum.Gerçekten kıyafet seçimleriniz olsun,duruşunuz olsun sizi beğenmemi sağlıyor.Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır lafını gerçekten doğruluyorsunuz.Abdullah bey sizle evli olduğu için çok şanslı olmalı bana kalırsa.Zamanınıda ileride first leydi olma ihtimalinizi bildiğinizden ingilizce öğrendiğinizi duydum ve bunu takdir ediyorum.Başrolde Recep Tayyip Erdoğan ile oynayacağınız ''One Minutes'' adlı filmin galasına teşrif edeceğimi belirtmek isterim.Zamanında Öss'ye türbanla girmek isteyip de sizi almayan o insan azmanları adına gerçekten çok üzülüyorum çünkü sizin gibi cevher bir öğrenciyi kaybetti üniversiteler ve onların kaybı yani çok fazla üstelemeyin lütfen :( 14 yaşınızdayken 29 yaşında olan Abdullah beyi bir düğünde görüp beğenmişsiniz ve kalbinizi kaptırmışsınız bu gerçekten çok cesaretli bir davranış keşke herkes bu kadar dürüst olabilse ... 15 yaşına bastığınızda ise evlenmişsiniz ve Abdullah bey ile bir yastıkta kocamaya başlamışsınız.Gerçekten sizin yaşadığınız hayata özenmiyorum değil :/ Sizi annem gibi bağrıma basıp sevdiğimi belirtirim ve bu ülkeyi bir anne şevkatiyle kucaklayacağınızdan şüphem de yoktur.


Mille bisous ma cherie ..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Zola özentisi..=))