29 Ocak 2009 Perşembe

Ak Parti pikaçuyla 2+1 seneliğine anlaşma imzaladı


Recep Tayyip Erdoğan malumunuz üzere tam bir pokemon hastası.Geçen gün rte ve pikaçuyu papermoon'da yemek yerken görüntüleyen basın mensupları ikilinin arasında bir şey mi var diye merak edince yemek çıkışında onları soru bombardımanına tuttular.Pikaçu kendine has sempatik tavırlarıyla aramızda hiçbir şey yok sadece arkadaşız derken rte hamdolsun türk milleti artık elektrik sorununu pikaçu ile çözecektir cevabını verdi.Geçen gün Hürriyet gazetesinde ertuğrul özkök'ün yazısını okuyunca ona hak verdim.Pikaçu açılımının doğru olduğunu belirten ertuğrul özkök neden squirtle'ı güneydoğu anadolu projesinde sulama kanallarını canlandırmak için kullanmıyoruz diye yazınca hemen kontorlu vodafone hattımdan tarım bakanı mehdi eker'i aradım.Kendisi bu proje üzerinde çalıştıklarını belirtti ve duyarlı davrandığım için bana teşekkür etti.Kemal kılıçdaroğlu ise pikaçu'nun zimbetine bu işten milyonlarca dolar aktardığını belirtirken yakın zamanda pikaçu ile ilgili dosyaları açacağını belirtti.Sözlerine ampül şeklindeki pokemon topuyla devam eden kılıçdaroğlu pokemonların fazla ışıktan rahatsız olduğunu ve pokemon hakları savunucularının derhal harekete geçmeleri gerektiğini belirttiler.Bu arada muhafazakar kimliğiyle tanınan charizard deniz baykal'ın pokemon açılımı yapması üzerine cumhuriyet halk partisi saflarına katıldı ve kürsüden kalbimin orta yerinde bu nasıl bir cumhuriyet seninki nasıl bir hakimiyet baykal anlamadım adlı şarkıyı söyledi.Öte yandan devlet bahçeli'nin talimatı ile miyavın sultanbeyli ülkü ocakları başkan yardımcısı görevine getirildiği öğrenildi.İlerleyen zamanlardaki gelişmelerle tekrar karşınızda olacağız.esen kalın efendim.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Oğlum tek kelimeyle mükemmel yamışsın.. Cem yılmaz der ya gülmekten karnınız ağrır akşam çalışmazsınız diye, aynı durum.. Her kelimeyi gülerek okudum ve cümle sonlarında özel gülme araları verdim,...
Bayıldım, bayıldım uyandım, ben bu yorumu sana yazdığıığıım,..
;))))