10 Aralık 2008 Çarşamba

Sıkılıyorum Ve Karnım Acıkıyor

Bu aralar farkettiğim ilginç bir şey var.İnsanın boş vakti olduğu zaman sıkılma payı daha da fazla artabiliyor.Bana kendini programlayınca öyle olmuyor ama geyikleri yapmayın sakın çünkü o programlama olayları hep yalan oluyor yani bu su götürmez bir gerçek.Bilgisayarı aç,kitap oku,müzik dinle,dışarı çık etc ... Bir noktadan sonra kısır döngü haline geliyor ve farklılık istiyorsunuz.Metropolde yaşamanın dezavantajları olduğu kadar avantajları da var diye düşünüyorum.Örneğin yapılabilecek aktivite sayısı metropol olmayan şehirlere nazaran daha fazla.Tamam kabul ediyorum bu aralar ben de biraz kendime zaman harcamak istiyorum ve belki de sıkılmamın nedeni de bu olabilir.Bazı süreçlerden çıkınca insan kendini yenilemek istiyor çünkü eski olduğu insanı anımsayınca eski olan olayları anımsıyorsun haliyle.Bunun karakteri değiştirmekle hiçbir alakası yok sadece süreci tamamlamak adına yapılan küçük farklılıklar.Bunların insanı mutlu edebileceğini bildiğimden bunları yapmak şuan bana mantıklı geliyor.Ama söylediğim gibi bu bir süreç.Televizyon aptal kutusu derlerdi de inanmazdım.Türkiye'de medya inanılmaz bir dezenformasyon ve dejenerasyon içinde.Eskiden program seçerken çok seçiciydim ama artık ona bile gerek kalmadı direk kapa düğmesi bütün düşüncelerimi ifade ediyor.Hiçbir zaman dvd dükkanından vizyondaki çıkmış yeni filmleri ya da kült filmleri alıp,çayını koyduktan sonra keyif yapan adamlardan olamadım.Belki de bu aralar onu gerçekleştirsem iyi olur.Last fm diye süpersonik bir icat keşfettim bu aralar onu kullanarak manyak güzel gruplar keşfediyorum sonra da onların şarkılarını indiriyorum.Şimdi bana last fm'i yeni mi öğrendin muamelesi yapmayın biliyoduk herhalde ama arşivimizden yararlanıyoduk hep.Kısacası sanırım benim artık under construction sürecine girmem lazım.Çünkü uzun bir süredir kafamı meşgul ettiğim şeyler artık yoklar.Olmamaları da aslında en güzeli .. Kendime zaman ayıramadığımı daha yeni farkediyorum efenim.Oha dolapta nutellla var lan şimdi hatırladım.Hadi canım kaçtım ben see u later lol lol lol :)

Hiç yorum yok: