12 Aralık 2008 Cuma

Maça ibrahim üzülmez gibi başlayıp yorulduktan sonra maldonado olan adamın esrarengiz sırrı




Bugun uzun bir süreden sonra halı saha maçı yapmaya gittim.İlk yirmi dakika adeta ibrahim üzülmez'in gençlik yılları gibi bir oraya bir buraya dana gibi koştum.İstediği pasları alamayıp,oyuna küsen türk futbolcusu gibi istemsiz olarak defansa çekildim ve maldonado'nun yaptığı gibi duvar paslarına başvurmaya başladım.Tabi adamlar güçlü bir oradan bir buradan geliyorlar.Adeta 90'lı yılların barcelonası gibi oynuyor adamlar.3-4 atak sonunda kiss'in basçısı gene simmons gibi hissettim kendimi çünkü dil otuz metre öne fırlamıştı.O anda ulan kereta yatıp bir yerlerini büyüteceğine git spor yap lan komutu geldi derinlerden.Dün akşamdan itibaren hergün parka gidip koşuyorum artık.Çünkü bugun anladım ki eğer gidişat böyle devam ederse (bira,yemek,hareketsizlik) 20 yıl sonra halı saha maçlarında libero oynayan göbekli abiye dönüşücem.Bunu düşününce ister istemez kendimi motive ediyorum aynı zamanda :) Kırmızı et,kola,fast food ve junk food'u kesiyorum bir süre.Hayatımı beyaz et,salata,kepek ekmeği,coca-cola zero insanı olarak devam ettiricem bir süre.Umarım bir süre sonra euheuehuehe kanka hadi kfc'ye gidip kova alalım diyen lavuğa doğru evrimleşmem :)

1 yorum:

Kolsuz Kahraman Wang Yu dedi ki...

Sayin Yumurtaci, tahminlerime gore Pace: 13, Heading: 17, Stamina: 14, Long Shots: 10, Passing: 14 gibi stats'leriniz var. MR, MC ve AMC pozisyonlarinda oynuyorsunuz. Merak ettigim acaba 'dribbling' yeteneginiz kactir ?

Saygilar