8 Aralık 2008 Pazartesi

Bayram geldi ama hala televizyonda bir bok yok lan

Malumunuz bugun bayramın ilk günü.Herkesin üzerinde yavşak bi ehehehe mehehehe kanka bugun bayram hadi el öpmeye gidelim tarzı bi hava var ve bunu anlamış değilim.Saat 7:30'da kahvemin yanına birkaç atıştırmalık bir şey almak için gittiğim pastahane yolunda bir sürü piç gördüm herhalde cami çıkışında para dileniceklerdi bilemiyorum.Eve geldim kahvemi aldım ve televizyonda iyi bir şeyler bulmak için zaplamaya başladım.Mesaj tv yine o sikindirik kuran öğreniyorum setinin reklamını yayınlıyordu müminleri daha ne kadar fazla yolabilirim diye.Çok komik lan bir yanda advertorial tadında bir tanıtım yapılıyor diğer yandan da satılan ürün kutsal kitabı anlamak için yardımcı olan bir ürün.Aynı şey çocukken burger king'den aldığımız kartondan kral tacıyla mc donalds'a girip kanka bana bi tane whopper vermeye benziyor lan.Sonra süperlig maç özetlerine takıldım bir ara ve yılmaz vural'ın her iki takım da iyi oynadı,sahada güzel bir mücadele vardı tarzı klişe laflarını işitince içimden okkalı bir hassiktir lan yavşak yenildi takımın işte muauhauahuahuahuah tepkisi geldi.Facebook'unda eski tadı yok artık pek friend request gelmiyor kendimi boşlukta hissediyorum.Hatta o kadar içerledim ki artık çok fazla samimi olmadığım insanların resimlerine yorum yapıp dört gözle notifications bekliyorum.Bu arada televizyonu kapatmadım sadece bir bakayım bi gelişme var mı diye.Tekrardan televizyonun karşısına geçiyorum ve melih gökçeğin sahibi olduğu muhteşem kanal 'Kanal a'ya takılıyor gözlerim.60 + bir amca aahhh nerde yavruuuğğğm o eski bayramlar diyor ve şimdiki gençliğin vefasızlığından yakınıyor.Ulan çemçuk ağızlı para vermezsen nasıl gelip el öpücek o vefa beklediğin çocuklar lan ? Kalıbının adamı olmadığını anladığım anda bir kere daha zaplıyorum.Son durağım ise tgrt'de rastladığım islamcı bıyığı olan bir ekonomistti.Adam hem kel hem fodul hem de islamcı bıyığı var ve sik gibi yani hiç yakışmamış sadece cemaatine yaranabilmek için bıyık bırakıyo götoş.Herneyse en iyisi kumandanın kırmızı tuşuna basmak.Kanka siz bekleyin ben bir kahve daha alıp geliyorum ....

Hiç yorum yok: